2010. szeptember 13., hétfő

úton

Úton lenni jó. Az Úton járni jó.
Egy helyben lenni rossz.

Az út szimbolikája rendkívül gazdag, és ezért is örülök így utólag, hogy ezt a blogcímet választottam. Sokféleképpen lehet úton lenni, és nagyon nehéz megfogalmaznom, hogy én mit is értek ez alatt. Ilyen szavak jutnak eszembe, mint sors, szabadság, feladat, megismerés, ráébredés. Talán az a legtalálóbb megfogalmazása az "Úton levésnek" az én értelmezésemben, hogy épp azt csinálod, amit csinálnod kell.

Így az ember élete folyamán hol gyorsabb léptekkel haladva, hol lassabban, hol jobbra, hogy balra kanyarodva bejár egy utat.

Én pénteken Kambodzsába utazom, és még nem tudom, hogy milyen lesz, hogy hogy fogom érezni magam, csak azt, hogy újra úton vagyok, és ez jó.

A blog címét egyébként Jack Kerouac ihlette On the road című művével. Aki ismeri, tudja...

3 megjegyzés:

  1. Helló Burgi!


    Kösz a linket!
    Már sokan mondták, de én is hadd': jó utat!
    És sűrű posztolást!

    Áki

    VálaszTörlés
  2. köszi-köszi, meglesz a posztolás is :-)

    VálaszTörlés
  3. Bazzeg, csak most találtam a blogot, nem tudtam, h az a link az a blogod lesz. Most jöttünk vissza Méhikóból, dzsetleg + füldugulás + torokfájás kombóval, de jó volt. Remélem soksok élményben lesz részed, terjeszd a marosi sváb kultúrát a pogányoknak :)))

    VálaszTörlés